FAQ

Kan ik eerst een prijsbestek krijgen?

Ja, wij maken op aanvraag graag een prijsbestek.
Hiervoor rekenen wij 40€ incl. BTW met eventuele transportkosten, enkel te betalen in geval u het toestel onhersteld terugwenst.
Deze kost valt weg bij uitvoering van het prijsbestek.

Hoelang duurt de herstelling?

Dit kan natuurlijk sterk variëren, maar ons streefdoel is +/- 10 kalenderdagen.
Uitzonderingen zijn mogelijk, bijvoorbeeld door een laattijdige levering van onderdelen vanuit de verschillende opslagplaatsen.

Herstellen jullie andere merken?

Ja, wij herstellen ook andere merken maar dan enkel buiten waarborg.
Bv.: Yamaha, Philips, Rodec, Kenwood, Pioneer, Onkyo, Samsung, Sanyo, Marshall, Fender, Vincent, Mackie, ...
Geef ons gerust een seintje. We kijken na hoe we u best kunnen verderhelpen.

Indien het echter om een waarborgherstelling gaat, zijn wij natuurlijk gebonden aan de merken aangegeven op deze pagina. 
Met deze merken hebben wij een overeenkomst waardoor wij dankzij hun steun, goedkeurend oog en productgerichte opleidingen de perfecte service kunnen garanderen. 
Ook met die reden verkregen wij van deze merken het certificaat.

 

Doen jullie herstellingen aan huis?

Neen. De huidige toestellen vergen zo'n specifieke herstelapparatuur en worden alsmaar ingewikkelder, dat we ze het best op het Servicecenter kunnen repareren. Daar hebben we alles bij de hand om de herstelling professioneel en op zo kort mogelijke tijd uit te voeren.

Kan ik mijn toestellen opsturen of laten afhalen?

Ja, wij werken nauw samen met enkele betrouwbare transportfirma's.
Gelieve het defecte toestel te registreren op onze website. Wij laten het toestel zo snel als mogelijk afhalen.
Zorg voor een degelijke verpakking en bekijk HIER de voornaamste aandachtspunten.
Transportschade ten gevolge van een slechte verpakking kunnen wij niet op ons nemen.
De transportkosten zullen op de herstelling worden bijgerekend.

 

Kan ik bij jullie onderdelen aanschaffen?

Voor onderdelen en standaardaccessoires kan u inderdaad bij ons terecht.
Gelieve hiervoor onze webshop te raadplegen of per mail aan te vragen. Graag meteen met de juiste code-of bestelnummer, dit bespaart ons heel wat opzoekwerk.
Indien u niet over deze gegevens beschikt, gelieve het toesteltype dan zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven. Zo kunnen wij u nog vlugger bedienen.

Hoe kan er ter plaatse betaald worden?

De betalingsmogelijkheden zijn:

-CASH
-BANCONTACT (Maestro)
-BANKCHEQUE
-PER OVERSCHRIJVING met vermelding van het herstelnummer.
     IBAN: BE74 448467492107     BIC: KREDBEBB


GEEN VISA, MASTERCARD, ECOCHEQUES, ...

Sony Panasonic Technics Audio Block Marantz Denon Boston Rotel B&W Classé Mordaunt-Short Cambridge Elipson Loewe Artsound advance-acoustic AKG Canton JBL Harman Kardon Oehlbach Sangean