TECHNICS PROCEDURES

Technics logo

 

 

ALGEMEEN

Reeds meer dan 25 jaar zijn wij erkend herstelcenter voor het merk Technics, sinds 2002 volledig onder de vleugels van de Panasonic Corporation.
Dit inzake alle audioapparatuur ondermeer versterkers, cassettedecks, luidsprekers, synthesizers en natuurlijk in het bijzonder herstelling en onderhoud van de wereldberoemde SL-1200 platendraaiers: SL-1200M5G, SL-1210M5G,SL-1200M3D, SL-1210M3D, SL-1200MK2, SL-1210MK2, SL-1200MK5, SL-1210MK5,...

 

Technics SL-1200MK2

 

HERSTELLINGEN BINNEN WAARBORG

Waarborgtermijn

  • 2 Jaar "Limited Worldwide Warranty" mits voorlegging van een geldig aankoopbewijs.
  • De "Limited Worldwide Warranty" is enkel geldig in volgende LANDEN.

 

Normale procedure

 

Dead on Arrival (DOA) en Schade Retour

  • Een toestel dat bij het uitpakken of kort na het in gebruik nemen, een defect vertoont waardoor het gedeeltelijk of helemaal niet werkt.
  • Het toestel is nieuw en is maximum 14 dagen geleden aan de eindgebruiker geleverd.
  • Voor Plasma en LCD-TV aanvaarden we een maximaal aantal speeluren van 80 uren.
  • Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
  • U vult het formulier “Aangifte DOA” in. Terug te vinden op de Europese service website als op de B2B website.
  • U stuurt het ingevulde formulier samen met de verkoopfactuur door via e-mail naar service.belux@eu.panasonic.com.
  • Het toestel zal automatisch worden afgehaald of u mag het toestel zelf bij SCD binnenbrengen.
  • De set moet compleet zijn en in de originele verpakking.
  • De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.
  • Na controle en goedkeuring van de DOA voorwaarden zal door Panasonic een creditnota opgemaakt worden aan de op dat ogenblik geldende prijs.

 

Technics SL-1210MK2

 

HERSTELLINGEN BUITEN WAARBORG

 

CONTACT TECHNICS / PANASONIC

  • Technics Website: www.technics.com
  • Tel Panasonic/Technics klantendienst: +32 (0)70 / 223 011
  • Tel voor dealers: +32 (0)2 / 481 04 81
  • Contactformulier: e-support

 

VERPAKKING & TRANSPORT

  • Besteed zeker voldoende aandacht bij het verpakken van uw toestel.
  • Bekijk HIER de voornaamste aandachtspunten.
Repair login
Nog geen account? Registreer je hier
Login/paswoord vergeten? Contacteer SCD.

Onderdelen en Accessoires Service Center Deinze

Contacteer herstelcenter Service Center Deinze

Herstellingen easyRepair.be